[Ac-ready] geninitrd

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 7 Lut 2007, 09:59:43 CET

Dnia 06-02-2007, wto o godzinie 23:43 +0100, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):

> Nie ma to najmniejszego znaczenia - to musi działać na nowych jak i starych
> środowiskach.

Bzdury pleciesz i tyle. Mówię jeszcze raz - przeczytaj i przeanalizuj
udev.spec i jego logi. Potem się wypowiadaj.

A jak jesteś taki hojrak, że potrafisz robić spece uwzględniając rzeczy,
których programy jeszcze nie mają, to zrób nam w PLD kernel.speca,
którego nie trzeba będzie zmieniać co rusz.

> Po co w takim razie dotyka się do czegoś gdzie doskonale wie o tym, że nie ma
> czasu ani sprawdzić ani tym bardziej poprawić dodanych przez siebie bugów?

Jak wyżej - zajrzyj do loga specy, a potem oskarżaj. Napisałem, że to
zostało już poprawione jakiś czas temu.

> rm etykietka, a teraz czekamy na poprawki

Biorąc pod uwagę grupę oszczerstw i bzdur, które skierowałeś do mnie
powyżej, mimo moich wyjaśnień, bez żadnego zbadania sprawy, uważam
sprawę za zamkniętą.

Cz w rny