PLD specs-ng ?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 8 Lut 2007, 02:10:30 CET

Dnia wtorek, 6 lutego 2007, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Wlasnie na tym ma polegac konstruktywnosc propozycji ;P

Ja bym poszedł na łatwiznę i zrobił jakąś automagiczną synchronizację naszych
grup z gentoowymi. Jakoś mi się nie wydaje, żeby ktoś specjalnie dużą wagę do
tych naszych grup przywiązywał, więc automagiczne grupy gentoo nikomu raczej
przeszkadzać nie będą, a przynajmniej coś będzie i to samo się będzie
updejtowało.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki