kernel 2.6.20 i vserver

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Czw, 8 Lut 2007, 12:21:15 CET

Marek Guevara Braun wrote:

> Wersja ta się ładnie zbudowała i jak widzę nie ma wspomnianej wyżej
> przypadłości. Funkcjonalności samego vservera nie nie miałem okazji
> jeszcze sprawdzać.

Dla zainteresowanych testami:

[source]
name = kernel-test
type = pndir
path = http://217.149.245.118/~mguevara/RPMS/

Jest tam wersja zbudowana dla i686 z opcjami
--without grsecurity --with suspend2 --with vesafb_tng -r LINUX_2_6_20

Pozdrawiam,
Marek