[th] gcc ..

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Czw, 8 Lut 2007, 21:17:21 CET

Jeszcze jedno: pewien mój własny kod był "źle" kompilowany przez
gcc-4.2, a "dobrze" przez 4.1. Winne było formalnie niepoprawne
rzutowanie i dostęp do tego samego obiektu przez niekompatybilne typy.
Zdawałem sobie sprawę, że to jest wykroczenie przeciwko normom języka,
ale tak było z pewnych powodów dużo wygodniej i nie spodziewałem się,
że będą takie efekty. W dodatku efekt był inny, niż można by się po
takim wykroczeniu spodziewać (jedno z serii bardzo podobnych przypisań
było pomijane).

Bardzo możliwe, że problem z Firefoxem i gcc-4.2 jest winą Firefoxa.
Co nie zmienia faktu, że problem jest.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl