SPECS (LINUX_2_6_20): kernel.spec - new vserver patch (based on vs...

Czw, 8 Lut 2007, 23:25:47 CET

On Thu, 08 Feb 2007, Marek Guevara Braun wrote:

> A dokładnie brak jakiej funkcjonalności Cię tak niepokoi?

W tej chwili ci nie powiem (ale roznice sa), bardziej mnie niepokoi
zmiana lini uzywanej przez nasze kernele. Tego sie nie robi zwlaszcza
jak sietego nie uzywa (bo domyslam sie ze z vservera nie kozystasz?).

BTW juz dawno byla mowa (tutaj) ze vserver i suspend2 wlaczamy _bez_ bcondow.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!