Re: Do używających Emacsa

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pią, 9 Lut 2007, 18:38:40 CET

07-02-09, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <qrczak w knm.org.pl> napisał(a):
> Mógłby ktoś sprawdzić i ewentualnie poprawić, bo mnie się nie chce.
> Ja się zająłem emacsem w gałęzi DEVEL_XFT, którego polecam, bo wygląda
> w X-ach bardzo ładnie. Do ~/.Xresources można wpisać na przykład tak:
>
> Emacs.FontBackend: xft
> Emacs.font: Monospace-10
>
> i "xrdb .Xresources" albo restart sesji X.

Zastanawiałem się jakiś czas temu nad przeniesieniem Emacsa 22 z DEVEL
na HEAD (być może, jeśli faktycznie krzaczy się pod Ac, robiąc AC-branch
z 21.x), a 23 (obecnie na DEVEL_XFT) na DEVEL. Emacs 22 jest już zasadniczo
stabilny -- pytanie, czy chcemy kolekcjonować wersje jak Debian, czy robić
blidyng edż ;)

Osobiście emacsa 22 używałem od ładnie ponad roku, jakiś miesiąc-dwa temu
przesiadając się na 23 (żeby ładnie wyglądało z Xft) -- oprócz drobnych zgrzytów
z emacs-w3m (już rozwiązanych) nie widziałem żadnych problemów.

Pozdrawiam,
japhy

--
-><- This signature intentionally left blank. -><-