gcc 4.1.2 vs 4.2 in Th

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Pią, 9 Lut 2007, 19:27:24 CET

Dnia piątek, 9 lutego 2007, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> Unfortunately gcc 4.2 brought some c++ abi changes it seems, so no easy way
> to downgrade. Too much work for little gain IMO with the whole downgrade
> thing.

Fakt, sporo do przebudowania będzie ale ...
czy lepiej pomęczyć się raz przebudowując wszystkie paczki i mieć w miarę
stabilny system, czy męczyć się co chwila przy budowie kolejnych pakietów i
dalej kląć?
Wiem, że i tak decydujący głos ma Arek ale może warto zrobić małe głosowanie?
Ja oddaję swój głos na stabilność
+1 dla gcc 4.1.2

BTW: LightScribe pięknie działa przy 4.1.2 a przy 4.2 nie udało mi się
uruchomić (bynajmniej na razie)