PLD specs-ng ?

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Pią, 9 Lut 2007, 21:17:24 CET

Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> bym powiedział że dużo trudniej.. w sytuacji gdy nie mamy pojęcia w
> jakiej grupie on jest. A grupy mają to do siebie że zależnie od
> widzimisię developera mogą być bardzo różne.

> a po co? ;)

> ale.. co jest złego w aktualnym, płaskim?

a moze inaczej (opieram sie o
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/):
zrobic drugi kociol, ktory bylby podzielony na kategorie,
i posiadalby linki do tego samego co posiada juz ten plaski:
jak ktos chce szukac w grupowanym to moze,
jak ktos woli plaski, to nie zmienia sie starej funkcjonalnosci.
Swego czasu trafialo mnie sciaganie za kazdym raziem prawie 100kb listy
(www).

--

Lukasz Bulak