[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pią, 9 Lut 2007, 23:53:09 CET

On Fri, Feb 09, 2007 at 11:45:48PM +0100, Przemyslaw Iskra wrote:
> nastepny, no :P

???

> geninitrd w ac trzeba uaktualnic, a ten co jest uzywac z --initrdfs=rom,

Fajnie że jest to napisane w manualu :/

> albo nie generowaz initrd samemu jak sie nie wie co sie robi ?

To skąd go miałem wziąć, skoro "sam" się nie utworzył??

> Natomiast co do switch_root, to on w nowym busyboxie nazywa sie
> "switch_root", wiec o zadnej literowce nie ma mowy. W starym busyboxie,
> gdzie nazywa sie "switchroot", i tak nie dziala.

No to do jasnej cholery niezły burdel jest w AC. Obecnie w AC jest
wersja busyboksa zawierająca "switchroot" a nie "switch_root".

Po co te pakiety w takim razie są w AC? Skasować je z FTP, przynajmniej
następny frajer nie będzie tracił paru godzin na walkę z czymś co
powinno działać OOB a nie działa, tylko odrazu ściągnie źródła kernela i
sam sobie zbuduje.

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--