[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 10 Lut 2007, 10:09:46 CET

Dnia 09-02-2007, pią o godzinie 23:31 +0100, Michal Kochanowicz
napisał(a):
> geninitrd w wersji która jest w AC zawiera literówkę, która czyni go
> całkowicie bezużytecznym (podczas startu nie znajduje binarki
> switch_root (bo takiej nie ma, a polecenie busyboksa to "switchroot").
>
> Przed chwilą musiałem właśnie z tego powodu odpuścić sobie instalację
> PLD na pewnym routerze - z braku dostępu do sieci nie mogłem przeczytać
> choćby zmian w nowszych wersjach.

Obawiam się, że pośrednio ja jestem za to winny - przepraszam. Ja
implementowałem użycie switch_root i to ja przestawiłem geninitrd aby
domyślnie tworzyło initramfs, zamiast rom, co implikuje potrzebę
switch_root.

W związku z mnożącymi się problemami, nie zawsze z mojej winy
występującymi, przed chwilą commitnąłem do svn geninitrd domyślne
korzystanie z rom.

Przykro mi, że się nadziałeś, jednak chciałbym ze swojej strony zwrócić
uwagę, że nowy geninitrd z TH nie powinien znaleźć się w *zamrożonym* od
roku AC i to nie ja go tam wprowadziłem bez choćby jednego
przetestowania.

Cz w rny