RCD 2.01

Sławomir Kawała slwkk-maillists w alternatywa.net
Sob, 10 Lut 2007, 18:17:12 CET

Dnia Sat, 10 Feb 2007 17:39:18 +0100
Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org> napisal(a||e)s:

> Jakoś dotychczas nie było nikomu potrzebne, dodałem będzie w następnym
> wydaniu.

Hm, ok - moze nie jestem na biezaco, ale wydaje mi sie, ze nadal
vconfig wymagane jest do uzywania vlanow, rc-scripts je wykorzystuje
nadal:

[slwkk w slawcio /]$ grep vconfig /etc/sysconfig/network-scripts/* |cut -d: -f1|sort -u
/etc/sysconfig/network-scripts/functions.network
/etc/sysconfig/network-scripts/ifdown-vlan
/etc/sysconfig/network-scripts/ifup-vlan

[slwkk w slawcio /]$ rpm -qf `which vconfig`
vlan-1.9-1

--
pozdr. Sławomir Kawała
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net