cvs

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Sob, 10 Lut 2007, 18:26:54 CET

mam problem z posłaniem kilku commitów do kernela 2.6.19
mianowicie poprawiłem patch grsecurity (buduje się, nie wiem czy
działa, bo jeszcze nie sprawdzałem), kernel-i386.config brakuje jednej
opcji (przy --with pae), zrobiłem też kilka rzeczy przy xen
(łatka na kernel w wersji 3.0.4, poprawione configi, działa PV nie
sprawdzałem jeszcze HV)...

w każdym bądź razie nie mogę niczego zkomitować, bo mam:
cvs server: sticky tag `LINUX_2_6_19' for file
`grsecurity-2.1.9-2.6.19.1.patch' is not a branch cvs [server aborted]:

chciałem się więc spytać, jaka jest prawidłowa droga do takich
komitów?...

pozdrawiam
Tomasz Rutkowski, e-mail/jid: alucard w nospheratu.net, +48 604 419 913