Opisy pakietów i kodowanie znaków

Radoslaw Zielinski radek42 w gmail.com
Sob, 10 Lut 2007, 21:41:29 CET

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <qrczak at knm.org.pl> [09-02-2007 22:48]:
[...]
> Napiszę programik (np. w Pythonie), który konwertuje danego speca;
> każdy język odpowiednik kodowaniem, nie psując go przy tym jeśli już
> jest w UTF-8. Problemy widzę dwa:

Robiłem do tego podejście kiedyś; problem: spora część opisów ma popsute
kodowanie.  Koi8-ru odczytane na terminalu latin2, zinterpretowane jako
latin1 (lub edytor bez obsługi wielu kodowań w jedym pliku -- np. vim),
zapisane jako latin1... itd.

IMHO jedyne sensowne rozwiązanie to wycięcie zepsutych.

[...]
> - Kto ma zrobić commit 11 tysięcy speców? To jest 122 MB, więc ja się
>   na swoim SDI raczej nie podejmuję.
[...]

ls | xargs -n 100 cvs ci -m '...'

--