php5 i imagerotate

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 12 Lut 2007, 18:31:05 CET

W momencie wprowadzania php5 zwróciłem uwagę, że wywalanie _istniejącej_
funkcjonalności gd z php5 ze względu na to, że php4 nie jest kompatybilne
jest... ekhm... mało ciekawym pomysłem i całkowicie nie w tą stronę. php4
będzie powoli odchodziło w zapomnienie, czy to się komuś podoba czy nie i
nawet producenci komercyjnego zamkniętego softu będą to musieli w końcu
zobaczyć.

IMO powinno być absolutnie w drugą stronę - to php4 musi się dostosować do
php5, szczególnie, że jeżeli komuś zależy bardzo na tej funkcjonalności, o
której tu mowa w php4 to można zbudować ostatecznie z gd, które jest w
źródłach php.

Zamierzam zaraz przywrócić w php to co powinno w nim być.