SPECS: pam.spec - converted to UTF

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 12 Lut 2007, 19:43:17 CET

Dnia 11-02-2007, nie o godzinie 16:59 +0100, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk
napisał(a):

> Widzę, że iconv //translit te znaczki zna, więc spróbuję poprawić RPM,
> żeby wołał iconv z //translit. Nie będzie trzeba zabraniać.

Z RPM-em z HEAD można teraz używać fikuśnych znaków w specach bez
względu na język (byle w UTF-8), a zostaną w razie potrzeby przybliżone
przy wyświetlaniu tak jak przy „iconv -t foo//translit”. Mam nadzieję,
że nic nie działa gorzej niż wcześniej.

Powinno być łatwo przystosować starsze wersje RPM-a do konwersji znaków
i tym samym do speców w UTF-8. Kwestia użycia w odpowiednich miejscach
funkcji xstrtolocale() z rpmio/strtolocale.c.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl