AC i spece w UTF-8

Pon, 12 Lut 2007, 19:55:26 CET

Jan Rekorajski wrote:

> Ktoś zwrócił uwage na irc że część specy używanych w AC jest branych tak
> naprawdę z HEAD bo AC-branch jest jedynie tagiem.
> W związku z tym zastanawiam się czy nie powinniśmy przekonwertować na
> UTF-8 też wszystkiego co jest na AC-branch. Z mojego prostego testu
> wynika że AC-owy rpm radzi sobie bezboleśnie ze specami w UTF-8.

Naprawde? Po

LANG=pl_PL rpm -qpi <zbudawany_a_takiego_speca_rpm>

mam na konsoli UTF-owe krzaki.

> Co na to RM AC i inne zainteresowane osoby?

/me nie ma nic przeciwko, jesli bedzie bezbolesnie dzialac konwersja.
/me sugeruje, zeby do tego czasu odrzucac na srcbuilderze proby budowania
pakietow z z-utf-izowanych specow. Z wyjatkiem budowania do test/.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61