SOURCES: glibc-with-stroke.patch (NEW) - Transliteration table inc...

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 12 Lut 2007, 22:14:31 CET

Dnia 12-02-2007, pon o godzinie 20:23 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Nie jestem pewien, ale to chyba lepiej zastepowac przez OE/Oe

Teoretycznie tak. Tylko że pozostałe przybliżenia (w większości
czy «Oe», bo to jest bezkontekstowe. Pozostawiam najprostszą wersję,
to i tak jest rzadko używane.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl