[TH] Sparc - general quiestions

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pon, 12 Lut 2007, 23:26:13 CET

Mam kilka pytań bo chyba się zapętliłem.
Chcę poświęcić trochę swojego czasu na support sparcow w PLD. Choć
zainteresowanie developerów nie jest wielkie, gausus jest w posiadaniu
maszyny z tego co deklarował możliwe jest postawienie tam buildera - nie
tracę nadziei ;) tylko nie wiem w którym kierunku powinienem iść.

1. Czy powinien istnieć jeden builder na pakiety sparc i sparc64?
2. Po co ten cały multilib? Czy dla x86_64 gcc też budowane jest z
multilibem?
3. Czy jest sens w zabawę PLD w sparc64 jeśli nie to jak budować jądro i
moduły?
4. Jeśli ad3=tak to jak przeportować adę na sparc64

Pozdrawiam

--
T.