AC i spece w UTF-8

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 12 Lut 2007, 23:45:14 CET

Dnia 12-02-2007, pon o godzinie 22:02 +0100, Marcin Król napisał(a):

> Jezeli nie bedzie sypalo po konsoli krzaczkami UTF niezaleznie od tego
> jakie mam kodowanie to nie mam przeciwwskazan.

Nie będzie sypało, kiedy ktoś zbackportuje rpmio/strtolocale.c do RPM-a
używanego w Ac. To powinno być proste; w RPM 4.4.7 funkcja xstrtolocale
jest używana tylko 5× w lib/formats.c i 1× w build/parseChangelog.c.

Przy czym to ostatnie użycie jest bez sensu, ale nie rozumiem, dlaczego
nie przeszkadza. On tego ChangeLoga konwertuje na locale encoding
(sprawdziłem), ale do tworzonego rpma wstawia nie wiedzieć skąd
oryginalnego. Ktoś to rozumie?

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl