SPECS: xen.spec - up to 3.0.4-1

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Śro, 14 Lut 2007, 21:22:05 CET

Dnia Wed, 14 Feb 2007 20:47:17 +0100
Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org> napisał(a):

> kiszka, w dom0 wywraca mi się steronik nvidia do X, czarny ekran przy
> starcie ;(
> Problem znany?

ja akurat akceleracji nie używam, więc nie zauważyłem...
na xen-devel ktoś wysłał link do takiego patcha, może się nada:
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=85037

Tomasz Rutkowski,  e-mail/jid: alucard w nospheratu.net,  +48 604 419 913