kernel a AM2

Maciej Jan Broniarz gausus w gausus.net
Nie, 18 Lut 2007, 22:06:41 CET

07-02-18, Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel w backiel.com.pl> napisał(a):

> kurde...
> mam nforce 570 i zaden kernel nie wstaje :(
> tzn. zaden w 64 bitach i SMP..
> jest problem z nforce5 :( i nie wiem jak to obejsc.. szukam kogoś kto
> odpalił system na tym chipsecie...

To juz specyfika nforce5. Testowalem pare miesiecy temu i byly
problemy ze stabilnoscia (wywalajce sie acpi, zwisy przy operacjach na
dyskach twardych).
Nie wiem jak jest teraz. Swojego czasu debianowcy ostro nad tym
rzezbili wiec moze na ich jajku sa jakies latki

gausus

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus w gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |