kernel z l7, imq oraz ipp2p

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Śro, 21 Lut 2007, 16:16:41 CET

On Tue, 20 Feb 2007, Robert Graużenis wrote:

> Wyłącz patern imes jeśli używasz.
OK. Wylaczone - zobaczymy czy teraz bedzie stabilne.

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |   "Kobiety tak lubią mówić o sobie,
    http://yaro.perfect.net.pl/    |   że wolą najgorsze rzeczy na siebie
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ | wygadywać niż milczeć na swój temat."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |             M. Samozwaniec