SPECS: crossmingw32-gcc - propagowanie wyjatkow C++ z bibliotek dll

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Śro, 21 Lut 2007, 17:01:30 CET

Witam,
powyższe, czyli propagowanie wyjątków C++ z bibliotek dll, w aktualnym
crossmingw32-gcc (Ac, 3.4.6, 4.1.2), nie działa. Jeśli dobrze rozumiem
związane jest to z tym, że w źródłach z mingw.org są zmiany nie wrzucone
do mainline. Przebudowanie z tych źródeł (ostatniego 3.4.5) z drobnymi
zmianami w configure działa.

Aktualnie mam mocno pokiereszowanego speca z takim gcc. Teraz pytanie,
czy w PLD uznaliście, że takie traktowanie wyjątków to cecha a nie błąd?
Czy też może warto, żebym doprowadził speca do porządku (jak tylko mi
czas pozwoli) i wrzucił na jakąś gałąź w CVS (np. MINGW_ORG)?

Uprzedzam też pytanie - próbowałem przenieść zmiany z mingw.org na
gcc 3.4.6. Ale nie mam teraz tyle czasu, żeby to zrobić porządnie. A wersja
4.x.x leży w ogóle poza zakresem mojego zainteresowania.
Pozdrawiam,
Łukasz Krotowski