[TH] Sparc - general quiestions

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 23 Lut 2007, 20:20:08 CET

On Fri, Feb 23, 2007 at 04:38:04PM +0100, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> raczej sie nie da. imho musza byc dwa osobne buildery.

Z normalnymi bibliotekami i samodzielnymi programami nie ma/nie powinno
być problemu.
Natomiast problem robi się w przypadku binarek korzystających z modułów
lub bibliotek poza ścieżką systemową - dotyczy to perla, pythona, php... -
/usr/bin jest jedno.
(BTW: pkg-config bez dodatkowych zabiegów (w postaci ustawiania
PKG_CONFIG_PATH) działa dobrze tylko wtedy, kiedy dla obu architektur
flagi są takie same)

Żeby nie trzeba było robić całego chroota z systemem dla pojedynczych
programów o innym ABI.

> w th? chyba tak.

W Ac też.

--