Jądro i wrr - dlaczego nie ma tego modułu?

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pon, 26 Lut 2007, 11:07:17 CET

Arkadiusz Machoł wrote:
> Dlaczego w oficjalnym jądrze dla AC (późniejszych chyba też to dotyczy)
> nie ma włączonej obsługi schedulera wrr? Czy powodował błędy że z niego
> zrezygnowano w domyślnej konfiguracji czy co? Wystarczy w konfigu
> dopisać linijkę:
>
> CONFIG_NET_SCH_WRR=m
>
> aby został dodany jako moduł. Jeśli to nie problem to proszę jakiegoś
> developera o dodanie tej funkcjonalności.

Domyślnie schedulera WRR nie ma w kodzie jądra - należy zaaplikować
odpowiednią łatkę z http://www.zz9.dk/wrr .

Testowo dodałem odpowiednią łatkę do wersji 2.6.20.1-0.8 z brancha
LINUX_2_6_20 - na razie jest w bcondzie (przy budowaniu trzeba dać opcję
'--with wrr').

Pozdrawiam,
Marek