SPECS: kxgenerator.spec - 0.3.7

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 3 Sty 2007, 20:18:22 CET

Wszystko ładnie pięknie... Ale po co to podbicie wersji ? Pozbyłeś PLD
w ten sposób unikalnego loga, które tak pieczołowicie wywalczyłem u
obu: autora kxgeneratora jak i mimooha, który wykonał to logo. W
chwili obecnej autor kxgeneratora cały czas mi obiecuje 0.3.7
specjalnie dla PLD i w przyszłości obiecał wydawać rownolegle wersje
dla nas - teraz coś zwleka bo w 0.3.7 są jakieś błędy i w wersji -pld
tego juz miało nie być.
Nie ma sensu jednak revertować, widze 2 możliwości:
1. Albo dać obecny HEAD na jakiś dziwny branch np. NON_PLD, bo jednak
chciałbym defaultowo mieć tą wersje z naszym logiem w repo
2. patrz pkt. 1 :)

No chyba, że masz lepszy pomysł ?