Builder Ac w amd64

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 4 Sty 2007, 08:20:53 CET

On 2007-01-04 02:58, Bartosz Świątek wrote:
> Witam,
>
> Ostatnio zauważam ogromne problemy na builderze. Czy ktoś mógłby
> zobaczyć co jest grane ? Procesy fetcha i load-balancera przekraczają
> ludzkie wyobrażenia, przez co load rosnie do ~300. Zabić się tego tak
> łatwo nie da bo procesy nie reagują na zwykły sygnał kill.
> Mogę oczywiście dla konta builder zrobić odpowiedni limit co do
> procesów, ale w takim razie mam pytanie ile taki limit miałby wynosić,
> żeby builder był jednak sprawny ?
>
> Pozdrawiam i czekam na rychłą odpowiedź,
> Admin ac w amd64 - shadzik

Ja natomiast zauwazylem inne problemy. Od okolo dwoch tygodni losowo
wywalaja sie buildy. Inspekcja wykazala, ze czasem pliki ktore powinny
zawierac sensowne dane, zawieraja albo same zera albo "binary junk". Np
xulrunner puszczony wczoraj do test sie nie zmielil bo src.rpm po
sciagnieciu zawieral kaszane (ten sam src rpm przeszedl na innych
builderach). Ten komputerek ma chyba powazne problemy sprzetowe
(walnieta pamiec? pada dysk? walnieta plyta?).

M.