[th] Xvfb i fonty

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Czw, 4 Sty 2007, 14:22:20 CET

Witam!

Budowanie openoffice.org tymczasowo (od prawie roku) wymaga uruchamiania
Xvfb. Uzupełniam związane z tym BR. Wyszło mi tak:
BR: xorg-font-font-cursor-misc
BR: xorg-font-font-misc-misc-base

Jednakowoż, Xvfb się nie uruchomi jeśli przed instalacją fontów
nie będzie zainstalowany xorg-app-mkfontdir. Co z tym zrobić?

Problem jest ogólniejszy, bo przy instalacji normalnego xorg-xserver
musiałem stracem szukać brakującego ogniwa (tzn xorg-app-mkfontdir).

P.S.
Podziękowania dla grzebiących w metapackage-xorg. Nie używałem jeszcze, ale
brakowało mi czegoś takiego.

--
Szymon Siwek
Los nikomu nie szczędzi rozczarowań.