nvidia-97xx

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 5 Sty 2007, 12:26:50 CET

On Fri, Jan 05, 2007 at 12:01:15PM +0100, Artur Flinta wrote:

> Jest sens?

Legacy nie ma tej poprawki bezpieczenstwa o ktorej glosno bylo, ostatnia
wersja 96xx chyba juz ma, poza tym ta fukncja (opengl, nie pamietam
nazwy) do Xgl (jesli w ogole na mx4 400 mozna mowic o sensownie
dzialajacym xglu).

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
                   "Quis custodiet ipsos custodes?"