SPECS: kdelibs.spec - libloader reworked (i hope), release 5.

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 5 Sty 2007, 12:58:45 CET

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Cóż, te zmiany zostaną w th cofnięte (zostaną na branchu jakimś) póki nie
> zjawi się osoba, która to skończy.

tak, przesun to na /dev/drzewo, bo revert mojej pracy dziala
na mnie aseksualnie i chyba mi commit nie stanie :P

> Sam problem z *.la zostanie załatwiony na poziomie rpma.

i znow zrobisz masowy rebuild paczek bez R/P *.la?
a moze zahakujesz kde, gnome i reszte swiata noautoreq-iem?