[Th] Kicker i KCrash

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 5 Sty 2007, 21:31:26 CET

Witam!

Od czasu zainstalowania KDE 3.5.5 wywala mi się okazjonalnie kicker. Chciałem
zobaczyć co mu dolega ale KCrash pokazuje jedynie tyle:

-- BEGIN --
Ten ślad czynności wygląda na bezużyteczny.
Jest tak zapewne dlatego, że Twoje pakiety zostały utworzone w taki sposób, by
uniemożliwić tworzenie poprawnych śladów czynności. Może to być spowodowane
także bardzo poważną awarią programu, która spowodowała uszkodzenie śladu.

Using host libthread_db library "/lib/libthread_db.so.1".
0xb7f3d410 in ?? ()
#0  0xb7f3d410 in ?? ()
#1  0xbf800968 in ?? ()
#2  0x00000000 in ?? ()
-- END --

w logach z konsoli (~/tmp/xorg-rafi-:0) widnieje coś takiego:

kicker: crashHandler called
KCrash: Application 'kicker' crashing...
Warning: connect() failed: : Nie ma takiego pliku ani katalogu
KCrash cannot reach kdeinit, launching directly.

I teraz sedno sprawy: czego tej "cholerze" brakuje do zrobienia backtrace?

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl