[SPECS] serendipity.spec

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Sob, 6 Sty 2007, 00:30:21 CET

nowy spec

tworzę pusty plik konfiguracji, ponieważ jeśli cokolwiek jest w nim
wpisane serendipity nic nie robi przy pierwszym uruchomieniu
.htaccess teĹĽ jest pusty, poniewaĹĽ serendipity przy pierwszym
uruchomieniu i tak go nadpisuje

w przypadku gdy locale w systemie nie jest ustawione na UTF8 Ĺşle
wyświetla się kalendarz (funkcja date()), nie byłem pewien czy należy
dodać patch dla domyślnej instalacji z locale iso8859-2...

część paczek jest bez opisów, ale wydaje mi się, że nie jest to wielka
przeszkoda dla release 1 :)

jeśli ktoś mógłby przejrzeć/zaopiniować/dodać byłbym wdzięczny

Tomasz Rutkowski,  e-mail/jid: alucard w nospheratu.net,  +48 604 419 913