[SPECS] kadu.spec up to 0.5

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 5 Sty 2007, 16:28:25 CET

Witam.

Wyszło kadu 0.5. W załączniku przesyłam updejta na spec'a w ac. Updejta
robiłem względem DEVEL a nie AC a to dlatego, że w devel było już 0.5 rc1.

W załączniku więc przesyłam patch na kadu.spec:DEVEL którego nie należy
nakładać;) (ma on tylko pokazać co zmieniłem - kadu-devel2ac.patch) oraz
patch właściwy który należy nałożyć na kadu.spec:AC-branch (zawiera on
różnice między DEVEL a AC-branch plus mój updejt do wersji 0.5 - kadu.patch).

Co w patch'u naskrobałem:
- up to 0.5
- zlikwidowałem możliwość budowania snapshot'a
- xmms module up to 1.33
- zmieniłem adres źródła modułu tabs
- w DEVEL był BR libgadu-devel w wersji 1.7 a w AC-branch 1.6. W AC nie ma 1.7
więc zmieniłem na 1.6. Używam od dłuższego czasu kadu w takiej konfiguracji i
działa w porządku. Oczywiście jeśli to nie stanowi problemu to lepiej by było
dać 1.7 i wrzucić do AC też 1.7.

Buduje się, instaluje, działa.

Jedyny problem to taki, że z DEVEL ktoś wyrzucił moduły dcopexport, imiface i
iwait4u. Jeśli ktoś ich używał to przed upgrejd musi się z nimi pożegnać.

Jeśli wszystko będzie w porządku to chciałbym potem jeszcze napisać jedną
łatkę dodającą kilka nowych modułów jak osd_hints, advanced_userlist,
filtering i takie tam. Przy tej okazji mam jeszcze parę pytań:
- dlaczego wyleciał moduł dcopexport? Mogę go przywrócić?
- dlaczego wyleciał moduł iwait4u? Mogę go przywrócić?
- dlaczego moduł tabs domyślnie jest wyłączony z budowania? Mogę go włączyć?
- dlaczego moduł tabs nie jest tworzony jako oddzielna paczka tylko znajduje
się w głównej paczce kadu?
--
Pozdrawiam, Kamil