SOURCES: kde-ac260.patch (REMOVED) - obsolotes

Adam Nowotny domelu w gmail.com
Nie, 7 Sty 2007, 10:13:30 CET

06-12-23, Robert Tomasik <robert.tomasik w gmail.com> napisał(a):

> prośba o przywrócenie plików poszła do cvsadmina jeszcze przed tym jak ukazał
> się pierwszy post (shadzika) w tej sprawie. Domelu przywrócił pliki
> (przynajmniej tak mi napisał w mailu).
> Ale jak chcecie stosować metodę "Samoobrony" - niesprawdzać a karać, to
> zabierajcie sobie to "w".
>
> Właśnie takie osoby psują atmosferę i chęć do pracy, nie chciałbym w swojej
> firmie takiej osoby, nawet gdyby była najlepszym fachowcem w swojej
> dziedzinie. Byłbym za -w dla każdego tak podchodzącego do sprawy.
>
> Shadzik wiedziałeś, że wysłałem maila do cvsadmina więc po co wysłałeś ten
> [...]

Chcialbym jescze gwoli wyjasnienia do calego watku. To tez moja wina -
rotom natychmiast zglosil sie z prosba o przywrocenie patchy, a ja
blednie, zamiast poinformowac o mozliwosci samodzielnego przywrocenia
plikow, przenioslem je prosto z Attic (wiec rotom stwierdzil, ze
sprawa zostala zalatwiona)

Niemniej, mimo problemow, wszystko zostalo poprawione

--
pozdrawiam,
Adam Nowotny