[th] gettext.spec

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Nie, 7 Sty 2007, 15:36:30 CET

On Sun, Jan 07, 2007 at 02:26:30PM +0100, Paweł Sikora wrote:

> ma szanse, jak zacznie poprawnie wykrywac gcj, bo na razie
> to szuka cos ala java-compat zamiast gcj.
Ależ tendencyjne cytowanie...
gt_JAVACOMP z javacomp.m4 znajdzie sobie gcj, jeśli były przekazane
parametry $target_version = 1.4, $source_version \in (1.3, 1.4)
Configure wywołuje gt_JAVACOMP z parametrami $target_version = 1.1,
$source_version = 1.3, no i zgodnie z tym stwierdza, że gcj się nie nadaje.

--
Szymon Siwek
Los nikomu nie szczędzi rozczarowań.