[Ac] - "nieczyste wychodzenie z Xów " - sig11, sig8

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 8 Sty 2007, 12:02:18 CET

Dnia niedziela, 7 stycznia 2007 17:47, Tomasz Wittner napisał:
> Hi,
>
> System Ac-ready.Xy (KDE) uruchamiam przez startx mając w .xinitrc wpisane
> `exec startkde'. Od jakiegoś czasu, po `Logout' w KDE "nie powraca mi do
> konsoli" (czarny ekran) - muszę wcisnąć Alt+F8 (cyli z konsoli, z której
> zwykle startuje Xy), a jak wcisnę, to mogę myszką złapać takie komunikaty
> (patrz załącznik; zawiera on 3 "wyjścia"). Nie jest to wszystko, co
> widziałem w tym temacie - AFAIR - Xy potrafią się kończyć jeszcze z
> innymi sygnałami.

Mi to wygląda jak jakiś problem ze sterownikiem grafiki. Jeśli to ATI (nie
wygląda na NVidię, ale może też) to sprawdź, czy wersja modułu kernela jest
zgodna z wersją X11-driver....(co tam masz). Może to pomoże. U mnie na
NVidii i ATI nie ma problemów - ale używam starszych sterowników, bo jedno
to GF4MX440Go, z którym mam problemy na najnowszych sterownikach, a drugie
to Radeon8500, który nie jest już obsługiwany przez nowe firegl.