gcc-4.2.0 vs gcc-4.1.2 ( było: Firefox w Th)

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pon, 8 Sty 2007, 21:05:37 CET

On Monday 08 January 2007 20:31, Szymon Siwek wrote:

> Czy ma sens analizowanie różnic między ostrzeżeniami gcc-4.2.0 i gcc-4.1.2?

tych kilka ktore widzialem z 4.2 moga zaserwowac przy optymalizacji
zupelnie niespodziewany przeplyw sterowania i finalnie wylot,
aczkolwiek wlasnie zbudowany mozilla-firefox-2.0.0.1-0.9.x86_64.rpm
dziala calkiem przyzwoicie. btw. do .test-builds w ftp poszedl lisek,
wiec moze sprawdzcie czy oprocz i686 wywala sie takze na athlon i 486,
bo moze problem jest specyficzny dla architektury.