[th] Problem ze zmianą architektury w nowych poldkach

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 9 Sty 2007, 21:20:35 CET

Cześć!

Ostatnio napotkałem mały problem z aktualizacją pakietów amd64 do x86_64
(kilka starych zostało jeszcze z Ac, kiedy nie było ich w Th. Efekt
aktualizacji wygląda następująco:

poldek:/all-avail> upgrade php-cli-5.2.0-4.x86_64
Nie ma roboty
poldek:/all-avail> lli php-cli*
pakiet                               data zbudowania   rozmiar
php-cli-5.1.6-5.amd64                2006/11/23 10:56  33.0 KB
1 pakiet, 33.0 KB

o tyle dziwne, że rpm nie ma nic przeciwko jak się z palca robi
aktualizację. wyczyszczenie .poldek-cache czy jak się to zowie też nie
pomogło. Problem występuje na najnowszym tegorocznym poldku, jak i na
wersji nieco wcześniejszej, innych nie testowałem ostatnio.

Artur