SPECS (LINUX_2_6_20): kernel.spec - rel 0.3 or 2.6.20-0.rc4.0.3 - ...

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Śro, 10 Sty 2007, 03:34:47 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Działa np. z slmodem? Przetestuj lepiej z modułami binarnymi dla tych pakietów
> które trafiły do ac (to i trafią do Th)... Zdaje się, że zabawa z regparm
> jest albo w jedną albo drugą stronę - obu na raz się nie pogodzi.

nvidia (9631) działa w obydwu trybach, madwifi-ng tylko dla wyłączonego
regparm - co jak do tej pory było domyślną konfiguracją ustawianą przez
opcję CONFIG_REGPARM którą mieliśmy 'not set'.

Zakładam, że jeśli mamy jakieś bloby, które działały z naszymi starymi
kernelami to działały w starym trybie - nawet stare sterowniki nvidii
kiedyś nie chciały działać w nowym trybie.

W 2.6.20-rc... dla i386 domyślnie jest ustawione regparm=3 w opcjach
budowania jądra, a CONFIG_REGPARM wyleciało jako niepotrzebne.

Ze sprzętu który mam, mogę jeszcze sprawdzić nvidia-legacy (choć to jest
też nowe i też pewnie będzie działało w obydwu trybach) no i ati, ale
ati na razie się nie buduje bo używa makr _syscall2 i _syscall3, które
też wyleciały z 2.6.20.

Mogę zbudować slmodem, ale bez sprzętu trudno będzie coś przetestować -
dla madwifi-ng jedyną oznaką niekompatybilności z nowym trybem jest
niewykrywanie sprzętu przez załadowany moduł.

Pozdrawiam,
Marek

PS. A co do madwifi to w ich svn-ie jest ciekawie wyglądajacy brach
dadwifi-openhal i pliczek madwifi-free z OpenHALem z OpenBSD.