SPECS: hugin.spec - ver 0.7-beta1

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Czw, 11 Sty 2007, 16:54:19 CET

On Thu, Jan 11, 2007 at 03:58:27PM +0100, Robert Tomasik wrote:
> Witaj
> Nie chcę wyskakiwać z tym na pld-devel bo zaraz głupie teksty będą leciały
> więc piszę bezpośrednio.

Ja się nie boje dyskusji na pld-devel

> Zgodnie z decyzją miłościwie panującego RM-a - arkam w HEAD mają znajdować się
> jedynie wersje pełne, wszystkie bety, rc, snapy powinny za to trafić na
> branche, jak można prosić to przesuń to na DEVEL.
>
> Pozdrowienia
> Robert

hugin-0.6.1 nie budował się z wxWigdets-2.8.0 (obowiązującym w TH).
Ponieważ nikt nie zabierał się za przystosowanie go do nowych wx, a
żaden (?) inny pakiet nie zależy od hugina, wrzuciłem betę.
Mam nadzieję, że przekonałem Wielce Czczigodnego RM-a i liczę na
uniewinienie.

--
Szymon Siwek
Los nikomu nie szczędzi rozczarowań.