tc-viewer.spec

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 11 Sty 2007, 21:50:24 CET

On Thu, Jan 11, 2007 at 09:38:29PM +0100, Adam Mikuta wrote:
> Nie wiem czy się do czegoś nada ale zrobiłem speca dla skryptu
> tc-viewer. Nie znam się na robieniu specy więc zapewne coś może być
> nie tak - chętnie się dowiem co :-) Spec w załączniku.

Zapewne tak - jako dobrą zasadę proponuję przed podsyłaniem efektów prac
nad specami potraktowanie tych ostatnich skryptem SPECS/adapter, który
dostosuje go do stylu specy PLDowych.

Oczywiście sam adapter nie jest nieomylny i warto patrzeć mu na ręce.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.