postgrey

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 12 Sty 2007, 01:15:59 CET

Dnia 12-01-2007, pią o godzinie 00:59 +0100, Michal 'lipek' Lipka
napisał(a):
> Witam
> przerobiłem też speca do postgreya (w załączeniu)
> paczka się robi (przynajmniej u mnie), zaznaczam że to pierwsza przeróbka
> jakiej się podjąłem i dlatego jest taka skromniutka, ale mam nadzieję że
> pożyteczna. będę wdzięczny za uwagi i mam nadzieję że szybko się znajdzie w
> naszym repo
Dwie uwagi:
1. $Revision: i $Log: nie ma potrzeby zmieniać - robi to automatycznie
cvs
2. lepszym pomysłem jest podsyłanie diff-a
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."