[TH] ffmpeg + faad2-2.5

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Pią, 12 Sty 2007, 18:30:09 CET

On Thu, Jan 11, 2007 at 09:06:56PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Właśnie zależność od faad2-libs (niepożądana, a nie brakująca).
> Oraz od faad2-devel w ffmpeg-devel.

Przygotowałem łatkę na ffmpeg, dzięki której umie sobie załadować faad2-2.0
lub faad2-2.5. Odnoszę jednak wrażenie, że najpierw trzeba poprawić faad2.
faad2-2.0 i faad2.2-5 mają identyczne soname, tymczasem w nowszym faad2
zmienił się prefix nazw funkcji.

--
Szymon Siwek
Los nikomu nie szczędzi rozczarowań.