Pomoc w napisaniu speca - nie takie całkiem podstawowe (chyba)

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Pią, 12 Sty 2007, 18:41:53 CET

On Fri, Jan 12, 2007 at 05:59:16PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> [...]
> końca sensowny. Chodzi mi o podanie źródeł.
>
> Od autora dostałem patch na kernel. Z tego patcha wyłuskałem właściwy plik
> sterownika (delkin_cb.c), do którego dorobiłem Makefile i zapakowałem w
> tgz. Do tego jeszcze spec i niby jest OK - buduje się poprawnie i działa.
> Tylko nie podoba mi się to, że chociaż źródła to raptem 2 pliki tekstowe,
> to muszę je najpierw zapakować w tgz i dopiero tak umiem to przetrawić w
> specu.
>
> Jak to zrobić "koszernie"? W załączniku jest dotychczasowy spec i tgz ze

plik .c daj do SOURCES a Makefile zrob w %post, bo to tylko jedena
linijka:

%post
%setup -q -c -T
echo 'obj-m += delkin_cb.o' > Makefile
install %{SOURCE0} delkin_cb.c

> I jeszcze coś w kwestii nazewnictwa - jak nazwać plik wynikowy, żeby było
> poprawnie? W tej chwili jest to po prostu kernel-delkin_cb, ale powinno być
> kernel-<coś>-delkin_cb, tylko nie wiem czym ma być to <coś> w tym
> przypadku. "block"?

IMO block bedzie jak najbardziej poprawne
i mozna by .ko dac do kernel/drivers/block zamiast do misc

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org