Pomoc w napisaniu speca - nie takie całkiem podstawowe (chyba)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 12 Sty 2007, 21:08:30 CET

Dnia piątek, 12 stycznia 2007 20:10, Przemyslaw Iskra napisał:

> ciekawe dlaczego to %post mi sie na "musk" rzucilo...

Dzięki chłopaki. Spec zrobiony i wrzucony do CVS-u. Mam nadzieję, że nic nie
schrzaniłem. A moduł zgodnie z zamierzeniem autora sterownika wylądował w
kernel/drivers/ide/pci/ - mam nadzieję, że nie jest to problemem.

Aha, jeszcze jedno - czy w takim przypadku, jak plik źródłowy jest w CVS-ie,
też należy do SPECA dodać jego sumę MD5? ./builder -5 delkin_cb.spec nic ze
specem nie robi, więc pewnie nie.