SPECS: wxWidgets.spec - updated tp 2.8.1

Jaroslaw Kruk kruk.jaroslaw w gmail.com
Nie, 14 Sty 2007, 18:30:37 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Niestety myślenie bez sprawdzenia nie wystarczyło - padło na każdym z
> builderów :(

Wrzucilem patch, który powinien pomóc. Niestety nie mam warunków żeby to
sprawdzić, nawet u siebie na laptopie (brak miejsca na dysku), a już na
pewno na wszystkich architekturach.

pozdrawiam
--
Jaroslaw Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33