Chce th bo jest nowsze

Wto, 16 Sty 2007, 12:24:39 CET

On Tuesday 16 January 2007 12:20, Daniel Mróz wrote:

> No, ale Ac jest teraz chyba bardziej unstable niż Th :)  Od wielu dni
> żadnych aktualizacji, a to co jest nie działa najlepiej.
Konkrety?

> Wszyscy
> skupili uwagę na Th, więc i userzy idą w Th.

Do th aktywnie pakiety puszcza tylko z 4 osoby więc skupienia tu wielkiej
uwagi nie widzę - niestety :-( Roboty jest sporo, chętnych mało.

ps. u mnie zarówno AC (na serwerach) jak i Th (na desktopach/laptopach) działa
sprawnie. większych zgrzytów nie odnotowano choć na th sporo kłopotów z
zależnościami oczywiście.