Chce th bo jest nowsze

Wto, 16 Sty 2007, 13:51:28 CET

On Tuesday 16 January 2007 12:50, Daniel Mróz wrote:
> Jeśli chodzi o desktop, to np.:
> - k3b nie chce wypalać płyt, bo twierdzi, że ta wersja cdrecord nie
> obsługuje ATAPI (wcześniejsze obsługiwały),

Mi wypala.
cdrtools-2.01-3
cdrtools-mkisofs-2.01-3
dvd+rw-tools-5.21.4.10.8-1

> - ciągłe problemy z automagicznym montowaniem urządzeń (GNOME twierdzi,
> że user nie ma uprawnień (wpisy z fstab usunięte, pmount itp.
> zainstalowane), KDE montuje ale KIO nie potrafi obsłużyć nowego URLa i
> otwiera puste okno),

Mi akurat działa od jakiegoś czasu.
Brakuje mi jedynie aby dawał wybór mountoania płytek +RW w trybie
pakietowym ;) Co działa ale z palca.
z smb:// jest/był problem który zniknął mi po przebudowaniu chyba
smbclient.so ...

> - applet układu klawiatury ma gdzieś ustawienia i zawsze wyświetla USA,
Jeśli KDEowy to mi działa super.

Wszystko Ac.

--
Mateusz Korniak