Chce th bo jest nowsze

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 16 Sty 2007, 14:54:42 CET

Dnia wtorek, 16 stycznia 2007 13:58, Daniel Mróz napisał:
[...]
> U mnie nie. Problem w tym, że kdebluetoothd odpala się przy starcie KDE
> i zamykanie tych 2-3 okienek z tą samą informacją zaczyna się robić
> frustrujące.

Zdaje się, że znalazłem winnego. Czy masz u siebie ustawione HIDD_ENABLE=yes
w /etc/sysconfig/bluetooth? Jeśli tak, sprawdź, czy zaraz po starcie
systemu masz uruchomionego hidd --server. U mnie, pomimo tego,
że /etc/rc.d/init.d/bluetooth jest wywalony z automatycznego startu,
powyższy demon jest automagicznie startowany, przez co później nie udaje
się poprawnie wystartować /etc/rc.d/init.d/bluetooth (bo przy starcie hidd
wypisuje, że "address already in use", zgodnie z prawdą zresztą). Skoro
więc nie wystartuje sdpd, to i kbluetoothd ma prawo krzyczeć.

Niestety nie mam pojęcia, gdzie ten hidd jest startowany. Podejrzewam, że
udev coś miesza.