Chce th bo jest nowsze

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 16 Sty 2007, 18:53:09 CET

> A jedziesz na emulacji SCSI czy na ATAPI?

ATAPI.

> U mnie wrzeszczy: "cdrecord 1.11a15 nie obsługują ATAPI", a próba
> wypalenia czegokolwiek kończy się błędami.

Nic takiego sie u mnie nie dzialo ani nie dzieje, a update'y na
workstacji zazwyczaj robie jak tylko buildery zmiela paczki do ready.

> Wiem, ale u mnie skończyło się na wyświetlaniu 'ż' zamiast polskiego
> znaku.

U mnie tez po ktoryms upgrade, ale w archiwach znalazlem przczyne i
rozwiazanie. Dodaj sobie do konfiga mplayera:

subcp=cp1250
fontconfig=1
font=Arial

Jak reka odjal, tylko wielkosc czcionki trzeba sobie w opcjach
doregulowac bo sie robi koszmarnie wielka.

M.